CG RAVE
competencies
experts
studios
award cg wave
cg rave conference
education
RU
EN
Login
Anzor Pasechnikcurated byFedor Vetkalov
Original size 600x849

Звукоцентричные практики в механиках видеоигр

graduation visual research
history of video games
video game
history of music
PROTECT STATUS: not protected
16
This project is a student project at the School of Design or a research project at the School of Design. This project is not commercial and serves educational purposes
Концепция
Концепция
Anzor Pasechnik
0
1. Моделирование пространства с помощью звука
1. Моделирование пространства с помощью звука
Anzor Pasechnik
0
2. Исполнение музыки
2. Исполнение музыки
Anzor Pasechnik
0
3. Производство музыки
3. Производство музыки
Anzor Pasechnik
0
Заключение
Заключение
Anzor Pasechnik
0
Звукоцентричные практики в механиках видеоигр
Anzor Pasechnikcurated byFedor Vetkalov
graduation visual research
history of video games
video game
history of music
16
More projects in graduation visual research
Протокураторство: жест направляет взгляд:
Anna Derizyukova
0
Агентность пленки: как материал участвует в создании новых смыслов
Alisa Polettskaya
0
Фантомная тактильность и телесность в современном искусстве
Anastasia Yanson
0
Лики зла: Эволюция образа убийцы в мировом кинематографе
Eve Le
0
CG RAVE
artz workfashion deziiigneducationstartup incubator
gallllerygallllery.artkiiids.art
© «BRND-RU» LLC 2022-2025
privacy policylegal documents
made by mediiia ↗
Top