Head of the Department of Game Graphics and Concept Art, curator of the Game Design program at the Higher School of Economics Art and Design School. Art director at Sobaka Studio, PhD in Electronic Media.
Преподаватель риггинга на направлении «CGI и визуальные эффекты» в Школе дизайна НИУ ВШЭ. Художник компьютерной графики, супервайзер студии AdService. Создатель 3D-графики для кино и рекламы, производитель контента для выставок и стендов и Full CG роликов.
CG artist with 20 years of experience in the industry. CG generalist at Polden Studio. Lecturer at the HSE School of Design. Area of professional activity: creation of 3D graphics for cinema and advertising, Full CG videos and content creation for exhibitions, photogrammetry and photography. Since 2006 has been teaching at the Realtime school. Certified instructor of Autodesk.
CEO/Co-founder ANVIL FRAME STUDIO, продюсер, режиссёр.
Арт-директор и CG-супервайзер с опытом работы более 10 лет.
Принимал участие в создании крупномасштабных кинопроектов, таких как:
"Легенда о Коловрате", "Монах и Бес", "Мафия: Игра на выживание" и многих других.
Куратор дипломных проектов направления CGI и Визуальные эффекты Школы дизайна НИУ ВШЭ.
Кино-Режиссёр / Разработчик компьютерных игр и VR / Арт-директор в сфере IT и креативный продюсер / режиссер технологии mouton capture / режиссёр монтажа / сценарист / композитор / Режиссер коммерческой рекламы, музыкальных клипов, театральных постановок и выступлений артистов шоу-бизнеса
I have been involved in graphics since 1995. Worked in all spheres related to it: television, advertising, movies, music videos. With a partner I founded my own company, shot a movie at the North Pole in 360 degrees (participants of the Cannes Film Festival 2018), produce various content for planetariums and exhibitions.
Lately working in Unreal Engine 5 in the video game industry. We are creating our own game project Fake Dream with a team.