You need to enable JavaScript to run this app.
CG RAVE
competencies
experts
studios
award cg wave
cg rave conference
courses
RU
EN
Create project
Login
Marina Mazanova
curated by
Аnton Ivlenov
Original size
1140x1600
Репрезентация виртуальной реальности в визуальных медиа
graduation visual research
history of video games
history of animation
history of cinema
virtual reality
PROTECT STATUS: not protected
151
27
This project is a student project at the School of Design or a research project at the School of Design. This project is not commercial and serves educational purposes
Концепция
Marina Mazanova
65
Мир полигональных сеток
Marina Mazanova
115
Мультисенсорное погружение
Marina Mazanova
65
Компьютер как зеркало человека
Marina Mazanova
65
Заключение
Marina Mazanova
65
Репрезентация виртуальной реальности в визуальных медиа
Marina Mazanova
curated by
Аnton Ivlenov
graduation visual research
history of video games
history of animation
history of cinema
virtual reality
151
27
More projects in
graduation visual research
Маскоты в эпоху интернета
Kamila Richter
210
Пространство в видеоиграх. Функции, образ и приемы проектирования
Muhammed Mustafa Hammud
0
Технологии виртуального продакшена в создании процедурной инфографики
Vladislav Demyanov
0
Современные технологии визуальной стилизации в мировой трехмерной анимации
Mihail Razumov
0